MENU

Forum

Help www.klassiekerweb.nl met groeien, word lid van ons forum. Voor jou een kleine moeite en ons helpt het om het forum en deze website verder te kunnen uitbreiden en onderhouden. Overigens zullen wij je nooit om meer gegevens vragen anders dan wat nodig is voor de registratie op ons forum. Ook verkopen wij geen gegevens door aan derden.

Onze dank is groot!

Austin Healey MK1 B...

Notifications
Clear all

Austin Healey MK1 BN7 1960 (2persoons)

1 Posts
1 Users
0 Likes
360 Views
(@har-van-wijlick)
New Member
Topic starter  

Te koop.

Austin Healey, MK-1 BN7 (2 zitter) 
Bouwjaar 1960

De auto is 1996 via een handelaar geïmporteerd uit Amerika. (California ZMS 293)
Daar heb ik de auto gekocht in augustus 1996 en totaal gerestaureerd in 3 jaar.

Sindsdien rijden we al jaar en dag met veel plezier in onze Healey.
Maar omdat ik steeds meer motor rij wordt er steeds minder gereden met de Healey.
We rijden maar ongeveer 645 Miles gemiddeld per jaar met de auto en daarom heeft hij ook niet zoveel Miles op de teller staan.

De motor is in 1995-1996 compleet uit elkaar gehaald en loopt als nieuw, mede doordat de motor gerestaureerd is geworden door een monteur die in de jaren 70-80 ook aan austin healey’s werkte.
Verder is het plaatwerk en lakwerk en interieur in goede staat.
Alle oude onderdelen die vervangen zijn heb ik sinds die tijd op zolder liggen: lagers, pakkingen, originele bumpers, oud spatbord, enz enz.
Ook zijn alle rekeningen nog aanwezig en foto’s van de restauratie.

De auto staat altijd binnen in een verwarmde garage en heeft nauwelijks regen gezien.
De auto heeft een overdrive en heeft 14797 Miles op de teller staan, op 0 gezet na de restauratie.

Het is een echte 2 zitter waarvan er maar 2825 van zijn gebouwd.
Taxatiewaarde 55.000 euro   d.d. 27-5-2021
Verkoopprijs 55.000 

Voor meer info en foto’s, stuur dan een mail naar hvwylick2@icloud.com

Ben woonachtig in de buurt van Venlo.

1655898673-40B212BD-4D34-4E98-AC81-086BB544ADD4.jpeg

Share: