MENU

Forum

Help www.klassiekerweb.nl met groeien, word lid van ons forum. Voor jou een kleine moeite en ons helpt het om het forum en deze website verder te kunnen uitbreiden en onderhouden. Overigens zullen wij je nooit om meer gegevens vragen anders dan wat nodig is voor de registratie op ons forum. Ook verkopen wij geen gegevens door aan derden.

Onze dank is groot!

Gestolen: Zwarte Po...
 
Notifications
Clear all

Gestolen: Zwarte Porsche 911 Targa S uit 1974, gestolen uit een garagebox in Hoorn.

1 Posts
1 Users
0 Likes
1,098 Views
klassiekerweb
(@klassiekerweb)
Eminent Member Admin
Joined: 5 years ago
Posts: 19
Topic starter  

Het dievengilde heeft weer eens toegeslagen en is er vandoor met een zwarte Porsche 911 Targa S uit 1974. Gestolen uit een garagebox in Hoorn. Chassisnumber: 9114111264. Wellicht zie je hem ergens aangeboden worden?

++++++

Een van mijn ergste nachtmerries is uitgekomen. Mijn enorm geliefde Porsche 911 Targa S uit 1974 met chassisnummer 9114111264 is GESTOLEN. hij stond in een garage in Hoorn in Nederland. Ik ben er helemaal kapot van. De auto heeft meer dan een maand in de garage gestaan, dus ik weet niet precies wanneer hij is gestolen. Er is een internationale waarschuwing in Europa maar ik ben bang dat ik die nooit meer zal zien ... laat het me weten als iemand deze auto wordt aangeboden !!! als je meer informatie nodig hebt, laat het me weten !! bij voorbaat dank voor het uitkijken.

 

One of my worst nightmares has come true. My hugely beloved 1974 Porsche 911 Targa S chassisnumber 9114111264 is STOLEN. he was in a garage in Hoorn in the Netherlands. I am completely devastated. The car had been in the garage for over a month so I don't know exactly when it was stolen. There is an international alert in Europe but I am afraid I will never see it again ... if someone is offered this car please let me know !!! if you need more info please let me know !! thanks in advance for looking out.

 
1596921454-porsche-gestolen.jpg
This topic was modified 4 years ago 2 times by klassiekerweb

   
Quote