MENU

Forum

Help www.klassiekerweb.nl met groeien, word lid van ons forum. Voor jou een kleine moeite en ons helpt het om het forum en deze website verder te kunnen uitbreiden en onderhouden. Overigens zullen wij je nooit om meer gegevens vragen anders dan wat nodig is voor de registratie op ons forum. Ook verkopen wij geen gegevens door aan derden.

Onze dank is groot!

Gestolen: 1987 Pors...

Notifications
Clear all

Gestolen: 1987 Porsche Carrera 3.2, zwart, kenteken 22 FK LF, gestolen op 13 mei, Marcantilaan Amsterdam

1 Posts
1 Users
0 Likes
734 Views
klassiekerweb
(@klassiekerweb)
Eminent Member Admin
Topic starter  

13 mei werd mijn Porsche gestolen uit mijn garage aan de Marcantilaan / Jan van Galenlaan ijn Amsterdam (onder de piramideflats). Het is een Porsche Carrera 3.2 Ltr uit 1987 met komschijven en zwarte kleur, turbo zitplaatsen volledig origineel. De licentie is 22 FK LF, maar ze worden verwijderd. Laat het me weten als je informatie hebt en deel het !!!!

Last Night My Porsche was stolen from my garage at the Marcantilaan / Jan van Galenlaan ijn Amsterdam (under the pyramid flats). It's a 1987 Porsche Carrera 3.2 Ltr with cup wheels and black color, turbo seats the rest totally original. The license is 22 FK LF but they will be removed. If you would have any information please let me know and please share!!!!

1590052210-1987-Porsche-Carrera-32-gestolen.jpg

Facebook post

This topic was modified 3 years ago 4 times by klassiekerweb